tisdag 5 april 2011

Gäst DT!!!

Tjohoo! Jag har fått äran att gästa Scrappekammeret i hela två månader :D Både i april och maj. Så himla roligt detta ska bli!! Mitt första bidrag gjorde jag till deras utmaning #28 som har tema "Sommardröm" Valet att välja motiv till denna utmaningen var inte svårt. Jag hoppade direkt på Sugar Nellies söta sommarflicka, som får mig att drömma mig bort till sol och värme och längta efter lata dagar. Snart är vi där ;o) Men skutta nu in till Scrappekammeret och var med i deras utmaning.



Nej, nu ska jag sätta mig framför brasan och värma mig efter en ruggig kväll vid fotbollsplanen.

Tyvärr blev det ingen vinst för våra grabbar men de gjorde bra ifrån sig ändå.

Ha en mysig kväll och tack för titten!



5 kommentarer:

  1. Härligt vännen med ett dt-uppdrag! GRATRTIS!
    Superfint kort och den stämpeln är verkligen så himla söt! =)
    Ha det så gott framför brasan...(ja du lär ju ha gått därifrån nu) hi hi

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Grattis - vad kul!!

    Hoppas vi ses den 15e?

    SvaraRadera
  3. Stort grattis!! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt snäckan!
    Men jag visste ju redan ;) He, he, he! :D
    Det är du sååååå värd snäckan, du är så duktig!
    Det här kortet är verkligen underbart somrigt o den lilla tjejen från Nellie är så söt :) Fantastisk färgläggning o färgkombi o helt fabba dekos!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis, du är så otroligt duktig, klart att jag skall skutta in där och kolla! Hoppas av ses den 15:de
    kramar
    ScrAnna

    SvaraRadera