måndag 11 april 2011

50-årig bröllopsdag

Hej alla! Hoppas att ni har haft en bra helg! Min pyssellust är definitivt tillbaka och det känns härligt! Jag har en del saker på gång, men det är ju bara den där tiden som ska räcka till. Har ganska nyligen avslutat en beställning på 30 st bjudningskort. Även om jag gjorde de ganska enkla tar det ändå sin tid. En annan beställning som jag fick för ett tag sen, från min kollega, var till ett par som skulle fira sin 50-åriga bröllopsdag. Guld var ju färgen som direkt dök upp i huvudet på mig. Guld och romantik! Så jag använde mig av hjärtan, champange, swirl, spets och guldglitter. Och tro det eller ej, utan någon figurstämpel...



Tack för att ni stannar till en stund!

Och det är helt okej att lämna en kommentar ;o)

6 kommentarer:

  1. Helt rätt beslut att inkludera guld snäckan! Det här blev så läckert :) Det andas glitter o glamour :) Och fest! Och det är ju precis vad som passar ;)
    Tycker det är underbart trots att du inte använt någon figurstämpel :)

    Jaha, när träffas vi o pysslar då??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Meeeeen du!! Vilket underbart kort för en sådan stor högtid! Och mysigt att inte ha något motiv utom lite bubbel... Så härligt med allt det guldiga!

    Kramkram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Kjempe flott guld bryllupskort!!
    Enig med Louise...glitter, glamour og fest..perfekt!!

    Ha en fin tirsdag! KLem Laila.

    SvaraRadera
  4. Superfint kort!!!

    Ha det bra!
    kram Christina

    SvaraRadera
  5. Hej raringen! Kul att se dej ute i bloggvärlden igen =)
    Ett underbart guldigt kort med många fina detaljer och visst är det kul att testa lite UTAN motiv med,men det är inte helt lätt.... Ditt kort blev ialf URSNYGGT! =)

    Kram till dej

    SvaraRadera
  6. Ett fint och romantiskt kort för bröllopsdagen! Det var väl en hejdundrande tur att just DU återfick skaparglädjen, ses vi på fredag?

    kram

    ScrAnna

    SvaraRadera